Kategorie: Wszystkie | Mamoon | biżuteria | craft | decoupage | dziewiarstwo | filc | haft | okazjonalne | scrap
RSS
sobota, 29 maja 2010
nadrabiam zaległości

Letni sweterek w kolorze lila niestety został spruty, to już 5 raz. Jakoś nie mogę się przekonać do wzoru. Tak więc na efekty muszę poczekać jeszcze tydzień - o ile już mi ręka nie drgnie do prucia.

Tymczasem, jakby mimochodem i przy okazji powstały cztery broszki kwiatowe. Przyjmuję, że wypełniają zadanie za 24, 25, 26, i 27 maja. Do końca miesiąca jeszcze cztery sztuki sztuki ;).

Zapraszam i pozdrawiam wiosennie - nareszcie wyszło słońce!!!

*

I coś na poprawę nastroju :)


(A boy went back to Napoli because he missed the scenery)
(The native dances and the charming songs)
(But wait a minute something's wrong)
('cause now it's)
Hey mambo, mambo Italiano hey mambo mambo Italiano
Go go go you mixed up Siciliano
All you Calabrese do the mambo like-a crazy with the
Hey mabo don't wanna tarantella
Hey mambo no more mozzarella
Hey mambo mambo Italiano try an enchilada with a fish baccala
Hey goomba I love how you dance the rumba
But take some advice paisano learn-a how to mambo
If you're gonna be a square you ain't-a gonna go anywhere
Hey mambo mambo Italiano hey mambo mambo Italiano
Go go Joe shake like a tiavanna
E lo che se dice you get happy in the pizza when you
Mambo Italiano

Hey chadrool you don't-a have to go to school
Just make it with a big bambino
It's like vino
Kid you good-a looking but you don't-a know what's cooking 'til you
Hey mambo mambo Italiano
Hey mambo mambo Italiano
Ho ho ho you mixed up Siciliano
E lo che se dice you get happy in the pizza when you
Mambo Italiano

 

wtorek, 25 maja 2010
złoto Inków

Drewniana bransoleta pokryta płatkami różnokolorowej złotej folii. Mimo użycia odpowiednich preparatów, folia zmieniła nieco kolor, niestety na gorszy. Początkowo była to mieszanka czerwieni, miedzi i fioletu, a teraz jest raczej kilka odcieni złota, miedzi i brązu.

 

Codzienna sztuka się "sztukuje" tzn. dzierga. Prułam już cztery razy w tym dwa razy z powodu złych obliczeń - coś na kształt dwa razy przycinał i wciąż było za krótkie...

sobota, 22 maja 2010
fioletowa bransoleta

To piękna serwetka. Na pewno powstaną jeszcze ze dwie pary kolczyków z różnymi jej fragmentami. Na razie szeroka bransoleta.

piątek, 21 maja 2010
20-21

 

czwartek, 20 maja 2010
XXL w szafirze

To już 19 dni zabawy. Powstały fajne kolczyki, dość ekstrawaganckie, bo szafirowe kule mają ok. 3 cm. średnicy, ale ponieważ to filc, więc są lekkie i bardzo ruchliwe. Oczywiście z winy mojego aparatu, który nie lubi niebieskości, szafir wyszedł mniej szafirowy, a turkus.... szkoda słów, i choć nie znoszę jak ktoś tak podpisuje swoje fotki, to muszę napisać, że w rzeczywistości są o wiele ładniejsze.

wtorek, 18 maja 2010
15-16-17-18

Cztery bransolety za cztery dni. Oczywiście nie powstawały po kolei, ale powstawały równolegle przez cztery dni i jeszcze kilka dni sobie "popowstają" bo lakier musi dobrze na nich stwardnieć.

niedziela, 16 maja 2010
zapoewiedź kompletu

Ostatnio wzięło mnie na kolor lila - kolor, którego szczerze nie znosiłam... aż do tej wiosny. Odpowiednia włóczka już zakupiona, próbki się mnożą, lniane spodnie czekają na odpowiednią pogodę. Fotka nieco "ziemista" w kolorystyce, bo nie mogę sie dogadać z aparatem.

Sztuka codzienna się dokonuje, ale na razie nie dokonuje się jej dokumentacja.

środa, 12 maja 2010
11-12-13.05

Nabrałam tempa, codziennie coś dłubię. Nie jest to trudne - dzień długi, więcej światła, większa wrażliwośc na kolory. FAJNIE, PODOBA MI SIĘ TEN STAN.

*

*Jedna para awansem - za jutro ;).*

poniedziałek, 10 maja 2010
jagody w kremie czekoladowym

dziesiąty dzień zaliczony, a do posłuchania i poogladania piosenka z filmu Mermaids (ogromnie polecam film).

 

*

Does he love me I want to know
How can I tell if he loves me so
(Is it in his eyes)
Oh no, you'll be deceived
(Is it in his eyes)
Oh no he'll make believe
If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss
(That's where it is)

Is it in his face
Oh no, that's just his charm
In his warm embrace
Oh no, that's just his arms
If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss

Oh, Oh, Oh, hug him
Squeeze him tight
To find out what you want to know
If it's love, if it really is, it's there in his kiss
oh, oh, it's in his kiss

How 'bout the way acts
Oh no, that's not the way
You're not listening to all I say
If you wanna know if he loves you so, it's in his kiss
(That's where it is)
Oh , oh, it's in his kiss
(That's where it is)

Oh, Oh, Oh, hug him
Squeeze him tight
To find out what you want to know
If it's love, if it really is, it's there in his kiss

(How 'bout the way he acts)
Oh no, that's not the way
You're not listenin' to all I say
If you wanna know if he loves you so it's in his kiss
(That's where it is)
Oh, Oh, it's in his kiss
(That's where it is)
Oh yeah, it's in his kiss
(That's where it is)
Ooh, it's in his kiss
That's where it is
It's in his kiss
That's where it is
Ooh, it's in his kiss
Ooh, it's in his kiss
Oh, it's in the kiss

niedziela, 09 maja 2010
turq

Nowa bransoleta. W przygotowaniu kolczyki i naszyjnik z tym samym motywem. Naprawdę piękny wzór, cudony kolor, niezwykle energetyczny, szkoda, że mam z nim tylko jedną serwetkę. Trzeba będzie się nagimnastykować, żeby starczyło jej na wszystkie projekty. Nie wiem czy to wina monitora czy aparatu, ale nie udało mi sie wydobyć tego pięknego, głębokiego turkusu. Trudno.

sobota, 08 maja 2010
kukuryku w formie brans

Powstały dwie pary kolczyków z motywami ludowymi w nieco niekonwencjonalnej jak na takie motywy kolorystyce. Teraz dołączyła do nich bransoletka. Kolejny dzień sztuki zaliczony :).

piątek, 07 maja 2010
na ludowo

Mam do wstawienia prace za 5, 6 i 7 maja, tak więc....

Kolejne kolczyki w ludowych klimatach, w przygotowaniu bransolety, a wszystko w ramach  nowej kolekcji letniej.

*

Filcowana broszka z gatunku - "się-nie-rozwijam", tak apetycznie żółta - jak ajerkoniak ;).

*

I upominek dla wspaniałej dziewczyny, a może dwóch? ;)

 

środa, 05 maja 2010
niespodzianka

Piekna niespodzianka w Kocurkowie.

 

 

Fotki z codziennej sztuki będą jak tylko wyjdzie słońce :).

wtorek, 04 maja 2010
codziennie sztuka

Michelle zapoczatkowałą akcję - codziennie sztuka.

Nie wiem jak długo dam radę, ale na razie idzie mi nieżle. Dziś prześcieradło. Ze sztuką ma mało wspólnego, ale i tak jestem z niego dumna. Oczywiście - szew maszynowy ;).

 

Tagi: sztuka
21:04, mamoon1 , Mamoon
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 03 maja 2010
dla siebie

Zobaczyłam tę serwetkę i się zakochałam. Choć to ani moje kolory, ani mój styl, to komplet ma szanse być moim ulubionym tego lata. Całość pociągnięta supermatowym lakierem podkreślającym jeszcze "wiekowość" motywu.

niedziela, 02 maja 2010
kukuryku

No niech ta wiosna z latem już przyjdą! Czas na letnie sukienki, wesołe kolczyki, kolory i trochę wariactwa. Moja propozycja to kolczyki XXL na ludowo.

sobota, 01 maja 2010
olivia

Od wielu lat miałam ochotę na sweter z Oliwii. Słyszałam o niej wiele dobrego, widziałam sweterki po wielu praniach i było to doskonałą reklamą tej włóczki. No i teraz mam swój sweterek. Początkowo miało to być coś zupełnie innego - bluzeczka z małymi bufiastymi rękawkami , ale niestety wyszła za duża. Nie tylko rozmiar był do kitu, ale w całości projekt do bani, czyli do sprucia. Teraz jest to sweterek z rękawami 3/4, wykończony plisami ściegu francuskiego. Jestem zadowolona, sweterek nie gryzie, jest miękki i mięsisty. Troszkę żałuję, że nie robiłam zgodnie ze sztuką dziergania z cieniowanych włóczek - tzn. z dwóch motków na raz. W motku kolory prezentują sie naprawdę przepieknie, w robocie już nieco mniej, troszkę za bardzo jest mazajowaty, ale w sumie pasuje do gładkich spodni więc jest ok.

  • włóczka: OLIWIA Inter Fox 100g 250 m - 3 motki
  • druty: nr 4.0 i 4.5
  • rozmiar: L

 

Archiwum
Zakładki:
MAIL
Ciekawostki :)
01.Biżuteryjne
02.Dziewiarskie
03.Papierowe
04.Filcowe
05.Różnorodne
06.Szyciowe
07.Poczytam, popatrzę
08.Kulinarne
Przyda się

Akcja: Nie kradnij zdjęć!

Zakochane w zupach









>* Decoupage * Piêknie i W³asnorêcznie - Rêkodzie³o


web tracker